נתניהו מגיב להסתה של ליברמן: "מנסה לקושש קולות"

איתי גדסי No Comments on נתניהו מגיב להסתה של ליברמן: "מנסה לקושש קולות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב להסתה הפרועה של ליברמן כנגד הציונות הדתית ואמר: "מי שמשתלח בגיבורי ישראל רק כדי לקושש כמה קולות צריך להתבייש"

נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסתת ליברמן. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדברי הבלע אותם השמיע היום (שלישי) חבר הכנסת אביגדור ליברמן כנגד הציונות הדתית.

"הציונות הדתית היא מלח הארץ ויש לה תרומה אדירה לצה"ל ולמדינת ישראל. על בוגרי המכינות הדתיות והציונות הדתית נמנים רועי קליין ז"ל, אוריאל ואלירז פרץ ז"ל, דרור וינברג ז"ל ולוחמים ומפקדים רבים שמסרו את חייהם למען ביטחון ישראל. מי שמשתלח בגיבורי ישראל רק כדי לקושש כמה קולות צריך להתבייש", אמר נתניהו.

כזכור, ליברמן ששם לו למטרה בחודשים האחרונים להסית כנגד כל דבר שמריח יהדות, פער פיו היום כנגד תלמידי המכינות הדתיות. "המכינות הקדם צבאיות של הציונות הדתית מתפתחות לכיוון מיליציות", פער פיו ו"הוכיח" זאת ממפגש שקיים: "שאלתי חניכים במכינות למי הם כפופים למפקד או לרב ולקח להם הרבה זמן להשיב. חלק גדול אמרו למפקד אבל חלק אמרו לרב".

ליברמן המשיך להסית: "היעד שלנו הוא להפוך את ישראל שוב לנורמלית, ולא להפיל את נתניהו. לגבי סמוטריץ', בין זבולון המר לסמוטריץ' אין שום דבר משותף. זו השתלטות של קבוצה קנאית שמשתלטת על הציונות הדתית".

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, אמר בתגובה לדברי ליברמן: "לא היה מפעל חינוכי שתרם לצבא ולמדינה כמו המכינות הקדם צבאיות. כמי שהקים את אחת מספינות הדגל בעצמונה, וגידל אלפי נערים לתרומה והתנדבות עבור המדינה, אני אומר לליברמן: שחרר אותנו, עבר זמנך. אלו פרפורי הגסיסה של הקריירה שלך, בזמן שהחברה הישראלית זקוקה לאחדות וריפוי הקרעים אתה רק מלבה אש ומעמיק את הקיטוב".

ח"כ אופיר סופר (האיחוד הלאומי) אמר: "איווט, מתי בחייך ראית דם חללים ופצועים שאתה מעז לייצר כאלה כותרות שפלות? זעקתו של רועי קליין הי"ד מהדהדת בעצמה למשמע כותרות כאלו. תתבייש".



0 תגובות